مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 خرداد 1401 ساعت 15:522022-05-24اجتماعي

پرورش دانش آموزان ولایی با همکاری حوزه های علمیه محقق می شود


مدیرکل آموزش و پرورش کرمانشاه گفت: پرورش دانش آموزان ولایی با همکاری حوزه های علمیه محقق می شود.

- ، ظهر سه شنبه سلمان محمدی در نشست استانی همکاری حوزه های علمیه و آموزش و پرورش که در دفتر نماینده ولی فقیه استان کرمانشاه برگزار شد اظهار کرد: آموزش و پرورش همواره به دنبال تربیت و آموزش دانش آموزان متعهد، مؤمن با روحیه ای مسئولیت پذیری است تا بتوانند در آینده مدیریت درستی در جامعه به عهده بگیرند.

وی با اشاره به اینکه آموزش تمام ساحتی دانش آموزان یکی از مهم ترین موارد عنوان شده در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش است، افزود: اولویت مهمی که در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش مورد توجه قرار گرفته تربیت اخلاقی، اعتقادی و دینی دانش آموزان است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه تصریح کرد: دانش آموزان امروز مدیران و مسئولان آینده کشور بوده که در این راستا باید از آنها افرادی مسئولیت پذیر و کاربلد ساخت.

محمدی همکاری با سایر دستگاه ها و ادارات را جزیی از برنامه آموزش و پرورش بیان کرد و خاطر نشان کرد: در تلاش هستیم که با همکاری و همراهی با حوزه های علمیه بتوانیم دانش آموزان ولایی پرورش و تحویل جامعه دهیم.

وی تاکید کرد: استان کرمانشاه 360 هزار دانش آموز داشته که حدود 26 هزار نفر نیروی فرهنگی مسئله تعلیم و تربیت دانش آموزان را به عهده دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرورش دانش آموزان ولایی با همکاری حوزه های علمیه محقق می شود

پرورش دانش آموزان ولایی با همکاری حوزه های علمیه محقق می شود