مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 خرداد 1401 ساعت 14:322022-05-24سياسي

لازم است برای پیشبرد آرمان های انقلاب قدم ها را استوارتر برداریم


وزیر کشور با اشاره به شیوه های نوین جنگ قدرت های جهانی، گفت: لازم است به تاسی از الگوی مقاومت، در مسیر پیشبرد آرمان ها و ارزش های انقلاب اسلامی، - به نقل از وزارت کشور، احمد وحیدی وزیر کشور در پیامی سالروز آزادسازی خرمشهر نماد مقاومت و ایستادگی در برابر دشمن بعثی را به ملت ایران به ویژه خانواده معزز شهدای 8 سال دفاع مقدس تبریک و تهنیت گفت.

وی اظهار داشت: تاریخ ایران اسلامی مشحون از دلاوری ها و رشادت های دلیرانی است که جان و دل در گرو اعتلای وطن و سربلندی نام ایران اسلامی نهاده اند.

وزیر کشور تاکید کرد: حماسه سوم خردادماه و آزادسازی خرمشهر یکی از نقاط عطف در تاریخ پرافتخار انقلاب اسلامی و تغییر بنیادین در افکار استعماری به اصطلاح قدرت های جهانی است که به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی، با فتح خرمشهر تاریخ ورق خورد و دنیا تغییر حالت داد و ارکان تفکر استعماری قدرت جهانی که تا آن روز نیروی عظیم انقلاب و مردم را باور نداشتند، متزلزل شد .

وحیدی افزود: دشمن که در رؤیای پیروزی بود، در برابر اراده های آهنین و برخاسته از ایمان به خدا و اسلام و عشق به خمینی کبیر (ره) فرزندان برومند این مرز و بوم، تاب ایستادگی نیاورد و خرمشهر این قطعه جدانشدنی از ایران، با لطف خدای متعال آزاد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لازم است برای پیشبرد آرمان های انقلاب قدم ها را استوارتر برداریم

لازم است برای پیشبرد آرمان های انقلاب قدم ها را استوارتر برداریم