مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 خرداد 1401 ساعت 14:272022-05-24سياسي

فداکاری های هشت سال جنگ تحمیلی به نسل جوان معرفی شود


جانشین رییس گروه مشاورین نظامی فرمانده کل قوا بر ضرورت آشنایی نسل جوان بویژه دانشجویان با فداکاری های انجام شده در هشت سال جنگ تحمیلی تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، امیر سرتیپ ناصر آراسته ظهر سه شنبه در مراسم گرامیداشت آزاد سازی خرمشهر که در مصلای امام خمینی (ره) ارومیه برگزار شد، افزود: به نسبت جمعیت، دانشجویان سه برابر دیگر اقشار کشور در عملیات بیت المقدس شهید تقدیم آزاد سازی خرمشهر و دفاع از کشور کردند اگر از این افتخارات، آن دانشجویی که قصد مهاجرت به خارج را دارد اطلاع یابد، قطع به یقین فکر مهاجرت دیگر به سرش خطور نمی کند.

وی با بیان اینکه باید هر لحظه قدرت نظامی خود را با دشمن بزرگ خود یعنی آمریکا بسنجیم، اضافه کرد: ما سربازان جمهوری اسلامی در تمامی زمینه ها بر استکبار جهانی برتری داریم، اگر آنان از شیطان فرمانبرداری می کنند ما در مقابل آماده و گوش به فرمان ولایت هستیم.

جانشین رییس گروه مشاورین نظامی فرمانده کل قوا گفت: آذربایجان غربی با تقدیم بیش از 12 هزار شهید در دوران دفاع مقدس و هزاران شهید دیگر در طول 40 سال انقلاب اسلامی، خط مقدم دفاع از امنیت کشور است، مقام معظم رهبری در فرمایشات خود بارها به نقش آذربایجان غربی در تأمین امنیت کشور تاکید ویژه ای داشته اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فداکاری های هشت سال جنگ تحمیلی به نسل جوان معرفی شود

فداکاری های هشت سال جنگ تحمیلی به نسل جوان معرفی شود