مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 خرداد 1401 ساعت 14:172022-05-24سياسي

مقاوم سازی 45 درصد از منازل روستایی زنجان باقی مانده است


مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان گفت: طبق برنامه ریزی مقاوم سازی 45 درصد از منازل روستایی استان زنجان باقی مانده است.

- ، رضا خواجه ای ظهر سه شنبه در حاشیه افتتاح طرح های عمرانی روستای لگاهی که با حضور نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و عضو شورای مرکزی بنیاد مسکن انجام شد، در جمع خبرنگاران، به وضعیت مقاوم سازی مسکن روستایی استان زنجان اشاره کرد و گفت: طبق برنامه ریزی ها، مقاوم سازی 45 درصد از منازل روستایی باقی مانده است.

وی از پایان مقاوم سازی منازل روستایی تا پایان سال جاری خبر داد و اظهار کرد: روستای لگاهی با 132 خانوار در شهرستان زنجان و بخش قره پشتلو واقع شده است و طرح هادی این روستا در سال 99 بازنگری شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان گفت: در استان زنجان 153 روستا داریم که تقریباً روی خط گسل زلزله قرار دارند و 18 هزار واحد مسکونی در محدوده خط گسل واقع و از این تعداد تا به امروز 8000 واحد مقاوم سازی و برای 10 هزار واحد باقی مانده نیز برنامه ریزی شده است، این در حالی است که امسال نیز مقاوم سازی 5000 واحد را خواهیم داشت.

خواجه ای تاکید کرد: در راستای کاهش آسیب های ناشی از بلایای طبیعی، روستا جابه جا نمی شود و تلاش بر نوسازی و مقاوم سازی آن است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقاوم سازی 45 درصد از منازل روستایی زنجان باقی مانده است

مقاوم سازی 45 درصد از منازل روستایی زنجان باقی مانده است