مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 خرداد 1401 ساعت 14:122022-05-24اقتصادي

رمکان شهر بدون بیکار جزیره قشم/ توسعه رمکان شتاب می گیرد


مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم گفت: توسعه رمکان به عنوان شهر تجاری مهم جزیره که نرخ بیکاری در آن صفر است، با افزایش تعامل سازمان و شهرداری این شهر شتاب می گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قشم، افشار فتح الهی در جلسه ای با حضور شهردار، امام جمعه رمکان و رییس شورای شهرستان گفت: همدلی مسوولین اجرایی و مردم رمکان برای ارتقای اقتصادی و اجتماعی این شهر ستودنی است و با توجه به برخورداری از ظرفیت های مناسب گردشگری و تجاری مناسب، می تواند به سرعت در مسیر توسعه حرکت کند.

وی ادامه داد: برای حل مشکلات رمکان و تسریع در اجرای پروژه های شهری باید با درنظر گرفتن منابع و مصارف اولویت بندی انجام پذیرد و سپس با مشارکت سازمان، شهرداری و بخش خصوصی مشکلات یکی پس از دیگری از میان برداشته شود.

فتح الهی با اشاره به اینکه رمکان در مسیر یکی از جاده های اصلی جزیره قرار دارد، افزود: تردد اکثر گرشگران از این شهر انجام می شود و همین موضوع اهمیت پرداختن به مسئله زیباسازی منظر شهری را دو چندان کرده است.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در ادامه بیان کرد: ظرفیت های رمکان برای ارتقای گردشگری بسیار ارزشمند است و در صورت مشارکت بخش خصوصی و شهرداری این سازمان آمادگی دارد زیرساخت های لازم برای تاسیس مجموعه های تفریحی و کمپ پارک را در این شهر ایجاد کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رمکان شهر بدون بیکار جزیره قشم/ توسعه رمکان شتاب می گیرد

رمکان شهر بدون بیکار جزیره قشم/ توسعه رمکان شتاب می گیرد