مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 خرداد 1401 ساعت 13:122022-05-24ورزشي

ناامیدی و دل زدگی، مهمترین پیشران مهاجرت نیروی متخصص از کشور


وضعیت مهاجرت نیروی کار در سازمان های ایرانی در این سال ها مانند تیم ملی فوتبال با لژینورهاست؛ همواره گزینه جایگزین کردن افراد در فشار و فوریت برای سازمان یا در نظرگرفتن گزینه جایگزین برایمان مطرح بوده است.

- گزارش نشست تبعات مهاجرت نیروی انسانی برای سازمان های ایرانی ؛ ناامیدی و دل زدگی، مهمترین پیشران مهاجرت نیروی متخصص از کشور وضعیت مهاجرت نیروی کار در سازمان های ایرانی در این سال ها مانند تیم ملی فوتبال با لژینورهاست؛ همواره گزینه جایگزین کردن افراد در فشار و فوریت برای سازمان یا در نظرگرفتن گزینه جایگزین برایمان مطرح بوده است.

طبق نتایج آخرین پیمایش های رصدخانه مهاجرت ایران در بهار 1400، میل به مهاجرت در میان فعالین استارتاپی کشور نزدیک به 63 درصد اعلام شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازعصر ایران؛ تعدادی از کارفرمایان یا موسسان کسب وکارها در گفت وگوی کلاب هاوسی رصدخانه مهاجرت ایران ناامیدی را مهمترین عامل مهاجرت های گسترده بیان کردند و برای حفظ وضعیت موجود پیشنهادهای سیاستی خود را از تعریف یک مجموعه ی متمرکز خدمات سازمانی تا تلاش برای حفظ وضع موجود ارائه دادند.

در این نشست، تیمور ستارزاده، هم بنیان گذار گروه فناوری نوروز ، میثم صدیق از اعضای هیئت مدیره کشمون ، محمد خلج، مدیرعامل اسنپ ، حسن فروزانفرد، عضو اتاق بازرگانی تهرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ناامیدی و دل زدگی، مهمترین پیشران مهاجرت نیروی متخصص از کشور

ناامیدی و دل زدگی، مهمترین پیشران مهاجرت نیروی متخصص از کشور