مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 خرداد 1401 ساعت 13:022022-05-24فرهنگي

فریبا کلهر جایزه های خود را به موزه ملی کودک کانون اهدا کرد


نویسنده کودک و نوجوان مجموعه ای از آثار خود را به موزه ملی هنر و ادبیات کودک کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اهدا کرد.

- ، فریبا کلهر نویسنده کودک و نوجوان مجموعه ای از آثار و جایزه های خود را به موزه ملی هنر و ادبیات کودک کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اهدا کرد.

حفظ و نگهداری آثار و تاریخ هنر و ادبیات کودک و نوجوان در ایران، همواره از اهداف و وظایف موزه ملی هنر و ادبیات کودک کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است.

در راستای این هدف، موزه کودک گنجینه ای از ارزشمندترین خاطرات و دستاوردهای 56 ساله کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان را در خود جای داده است.

لطف و عنایت نویسندگان و هنرمندان بزرگ حوزه کودک و نوجوان این مرز و بوم و اهدای آثار و افتخارات ارزشمند خود به موزه، همواره به غنی تر شدن این مجموعه کمک کرده است.

با توجه به این امر فریبا کلهر نویسنده نام آشنای حوزه کودک و نوجوان آثار و افتخارات خود که حاصل 35 سال فعالیت است به موزه ملی هنر و ادبیات کودک کانون اهدا کرد.

این مجموعه شامل 7 تندیس، 38 لوح تقدیر و 221 کتاب از آثار وی است.

موزه ملی هنر و ادبیات کودک کانون در مرکز آفرینش های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در خیابان حجاب تهران واقع شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فریبا کلهر جایزه های خود را به موزه ملی کودک کانون اهدا کرد

فریبا کلهر جایزه های خود را به موزه ملی کودک کانون اهدا کرد