مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 خرداد 1401 ساعت 12:272022-05-24سياسي

فتح خرمشهر فتح ارزش هاست و منشأ عزت و سربلندی ایران اسلامی


فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: سالروز آزادسازی خرمشهر یادآور رشادت های ملت قهرمان ایران و رزمندگان اسلام و حماسه سوم خرداد سرآغاز سربلندی ملت ایران در عرصه های مختلف است.

- ، سردار سرتیپ دوم پاسدار محسن کریمی صبح سه شنبه به مناسبت فرا رسیدن سوم خردادماه سالروز آزادسازی خرمشهر و روز ملی مقاومت، ایثار و پیروزی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بر اساس تاکید رهبر باید تاریخ را آنگونه که که هست روایت کرد تا دشمن نتواند آنگونه که خودش می خواهد روایت کند.

وی ادامه داد: سالروز آزادسازی خرمشهر یادآور رشادت های ملت قهرمان ایران و رزمندگان اسلام است و حماسه سوم خرداد سرآغاز سربلندی ملت ایران در عرصه های مختلف است.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی با بیان اینکه مرور بر حوادث تاریخی موجب می شود آینده را بهتر بسازیم، افزود: فتح خرمشهر منشأ عزت ایران اسلامی و درخشش ملت ایران در عرصه های مختلف است.

سردار کریمی بیان کرد: عملیات بیت المقدس یکی از عملیات هایی بود که توسط امام خمینی (ره) رهبری شد و توسط خوبان جامعه ظهور و بروز پیدا کرد و ما در جنگ باخته به پیروزی رسیدیم و از حماسه های ماندگار و سرنوشت ساز است و برای همیشه در تاریخ پرتو افشانی می کند و یوم الله سوم خرداد تجلی قدرت لایزال الهی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فتح خرمشهر فتح ارزش هاست و منشأ عزت و سربلندی ایران اسلامی

فتح خرمشهر فتح ارزش هاست و منشأ عزت و سربلندی ایران اسلامی