مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 خرداد 1401 ساعت 11:522022-05-24سياسي

تمدن نوین اسلامی با ترویج و اشاعه فرهنگ غنی اسلام رقم می خورد


رییس مرکز مطالعات و تحقیقات راهبردی ارتش با بیان اینکه تمدن نوین اسلامی با ترویج و اشاعه فرهنگ غنی اسلام رقم می خورد، گفت: برای خرمشهرهای پیش رو، - ، امیر سرتیپ احمدرضا پور دستان پیش از ظهر سه شنبه در صبحگاه مشترک نیروهای مسلح استان و همایش بزرگداشت حماسه آزاد سازی خرمشهر به میزبانی مرکز فرهنگی و پارک موزه دفاع مقدس سمنان ضمن بیان اینکه تمدن نوین اسلامی با ترویج و اشاعه فرهنگ غنی اسلام رقم می خورد، ابراز داشت: با وحدت و همیاری جهان اسلام و فراتر از جغرافیای اسلامی می توان در خرمشهرهای پیش رو مورد تاکید رهبر معظم انقلاب پیروز میدان شد.

وی ضمن بیان اینکه رمز موفقیت طی دوران دفاع مقدس و حماسه آزادسازی خرمشهر، تبعیت از ولایت فقیه بوده است، افزود: امروز این مهم می طلبد تا برای پیروزی همه عرصه ها در این مسیر استوار قدم گام برداریم.

رییس مرکز مطالعات و تحقیقات راهبردی ارتش با بیان اینکه جوانان در عرصه های علم و فناوری باعث افتخار ملت غیور ایران شدند، ابراز داشت: همین جوانان در گروه های جهادی خط مقدم بوده و در آن سوی مرزها از میهن اسلامی دفاع کردند که بابت حضور شما عزیزان قدردان خداوند هستیم.

پور دستان ضمن بیان اینکه در جنگ تحمیلی، آمریکا و کشورهای مرتجع منطقه، پشتیبان صدام بودند، تصریح کرد: اوایل جنگ در شرایط مطلوبی قرار ند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمدن نوین اسلامی با ترویج و اشاعه فرهنگ غنی اسلام رقم می خورد

تمدن نوین اسلامی با ترویج و اشاعه فرهنگ غنی اسلام رقم می خورد