مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 خرداد 1401 ساعت 11:072022-05-24سياسي

همکاری شوراها با قوه قضاییه به حذف شکایات ماده 100 ختم شود


شوراهای اسلامی شهر و روستا با همکاری قوه قضاییه می توانند به گونه ای عمل کنند که شکایاتی نظیر اعتراض به حکم ماده 100 در دیوان عدالت اداری حذف شود.

- ، مهدی چمران رییس شورای اسلامی شهر تهران در دیدار با رییس قوه قضاییه ضمن اعلام حمایت شوراهای اسلامی شهرها و روستاهای سراسر کشور از برنامه ها و اقدامات انقلابی قوه قضاییه طی مدت اخیر، از آمادگی شورای اسلامی شهر تهران برای همکاری صمیمانه و نزدیک با دستگاه قضا در جهت پیشبرد هرچه بهتر امور قضایی خبر داد.

وی افزود: شوراهای اسلامی شهر و روستا با همکاری قوه قضاییه می توانند به گونه ای عمل کنند که شکایاتی نظیر اعتراض به حکم ماده 100 در دیوان عدالت اداری که امروز به شکایات جاری تبدیل شده اند، از برنامه های دستگاه قضایی حذف شود.

چمران با اشاره به توقف و لغو بسیاری از احکام ماده 100 در دادگاه یا دیوان عدالت اداری، گفت: در صورت وضع سازوکار و قانون جدید یا اصلاح قوانین موجود از طریق مجلس شورای اسلامی، هم مسیر بسیاری از تخلفات مسدود می شود و هم اینکه دیگر شاهد رویه طولانی و مستمر اعتراض به حکم ماده 100 نخواهیم بود.

اقراریان: در دوره گذشته شهری زمین مردم را می گرفتند و پولشان را نمی دادند مهدی اقراریان رییس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر تهران نیز در این جلسه به تشکیل 25 هزار پرونده از نا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همکاری شوراها با قوه قضاییه به حذف شکایات ماده 100 ختم شود

همکاری شوراها با قوه قضاییه به حذف شکایات ماده 100 ختم شود