مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 خرداد 1401 ساعت 10:472022-05-24سياسي

رونمایی از سردیس «سردار سلیمانی» در فرودگاه کرمان


سردیس شهید سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی در محل فرودگاه بین المللی کرمان رونمایی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، پیش از ظهر امروز و با حضور جمعی از مسؤولان استانی همزمان با چهلمین سالروز آزادسازی خرمشهر سردیس شهید سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی اثر هنرمند برجسته استاد نادر قشقایی در محل فرودگاه بین المللی آیت الله هاشمی رفسنجانی کرمان به بهره برداری رسید.

مدیرکل فرودگاه های استان کرمان در این آیین اظهار داشت: همه دنیا مدیون زحمات سردار سلیمانی در مبارزه با شرک، کفر و گروه های تکفیری هستند.

علی قاسم زاده ادامه داد: در حالی سردیس سردار سلیمانی در فرودگاه کرمان نصب می شود که ما دنبال این بودیم تندیسی شبیه تندیس سردار سلیمانی در برج میلاد را تهیه و نصب کنیم که موفق نشدیم، اما این امر حتما جزو برنامه های ما هست.

 معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان نیز در این آیین با تبریک سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب اسلامی در جمع دانشجویان دانشگاه امام صادق فرمود خرمشهرها در پیش داریم و این سخن به شرایط امروز مرتبط است.

جلالی ادامه داد: امام خمینی(ره) نسبت به جریان لیبرال هشدار می داد و رهبری هم می فرماید، اصلاح طلب و اصولگرا نداریم و افراد یا انقلابی و یا لیبرال هستند و در اصولگرا و اصلاح ط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از سردیس «سردار سلیمانی» در فرودگاه کرمان

رونمایی از سردیس «سردار سلیمانی» در فرودگاه کرمان