مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 خرداد 1401 ساعت 10:372022-05-24سياسي

اسراییل با ترور شهید صیادخدایی برجام را نشانه رفته است


با توجه به مساله خروج نام سپاه در مذاکرات وین، به نظر می رسد اسراییل با این ترور سعی کرده از طریق تغییر معادلات منطقه، معادلات برجامی را هم تغییر دهد.

- با توجه به مساله خروج نام سپاه در مذاکرات وین، به نظر می رسد اسراییل با این ترور سعی کرده از طریق تغییر معادلات منطقه، معادلات برجامی را هم تغییر دهد.

پس از ترور شهید حسن صیادخدایی که طبق بیانیه سپاه از نیروهای قدس به شمار می رود، فضای رسانه ای و عموم تحلیل ها و گمانه زنی ها از احتمال تغییر معادلات خبر می دهد.

پیرو این نکته ابعاد این ترور، چه در حوزه برجامی و چه در حوزه منطقه ای شرایط جدیدی را شکل خواهد داد؛ اما این ترور با چه هدفی و به دست چه کسانی انجام شده است و آیا می تواند به تغییر معادلات برجامی و منطقه ای منجر شود؟ به گزارش سایت قطره و به نقل ازعصر ایران؛ روزنامه شرق با محوریت این پرسش ها گفت و گویی با محمدصالح صدقیان مدیر مرکز عربی مطالعات ایران و تحلیلگر ارشد جهان عرب انجام داده است که متن کامل آن را در ادامه می خوانید: یکشنبه در پی یک عملیات تروریستی و شهادت رزمنده ای به نام سرهنگ حسن صیادخدایی که از نیروهای قدس سپاه معرفی شده، این گمانه در حال تقویت است که پس از این ترور معادلات منطقه ای تغییر خواهد کرد؛ اما پیش از پرداختن به این مهم قدری روی ترور دیروز تمرکز کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسراییل با ترور شهید صیادخدایی برجام را نشانه رفته است

اسراییل با ترور شهید صیادخدایی برجام را نشانه رفته است