مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 خرداد 1401 ساعت 10:322022-05-24بين الملل

پهپاد های ایران بلای جان استکبار جهانی و صهیونیست ها هستند


یک پژوهشگر حوزه دفاعی و امنیتی گفت: پهپاد های ایران نه تنها در کشور عزیزمان بلکه در کشور های حوزه مقاومت بازدارندگی بسیاری ایجاد کرده و امروز بلای جان استکبار جهانی و به خصوص رژیم صهیونیستی شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، یکی از مهمترین المان های قدرت در هر کشوری، موضوعات نظامی است که به دلیل وجود مستکبرین در عالم باعث ایجاد توان بازدارندگی برای کشور های دیگر می شود تا استعمارگران خیال تجاوز به کشور های دیگر را در سر نپرورانند.

  جمهوری اسلامی ایران نیز از این موضوع مستثنی نیست.

نظام اسلامی ما به دلیل موقعیت ژئوپلتیکی در منطقه خاورمیانه و در کنار آن سیاست های ضد استعمارگری که دارد، معادلات مستکبرین جهان و در راس آن ها آمریکا و رژیم صهیونیستی را با اخلال روبه رو کرده و طبیعی است که آن ها نیز بخواهند این مانع را از میان بردارند.

  به همین منظور جمهوری اسلامی از ابتدای پیروزی انقلاب بر آن بوده تا با پیشرفت در حوزه نظامی و امنیتی در عین حفظ و حراست از مرز های خود، قدرت بازدارندگی خود را افزایش دهد تا از گزند مستکبرین در امان باشد.

حال امروز این پیشرفت به جایی رسیده که در عین حال که ضامن امنیت مردم ایران در داخل مرز ها کشورمان است بلکه با گسترش و صدور به کشور های هم پیمان امنیت دوستان ما را نیز در برابر استعمارگران تامین می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پهپاد های ایران بلای جان استکبار جهانی و صهیونیست ها هستند

پهپاد های ایران بلای جان استکبار جهانی و صهیونیست ها هستند