مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 خرداد 1401 ساعت 10:222022-05-24سياسي

لزوم تبیین دستاوردهای نظام/ بصیرت افزایی و معرفت محوری نیاز جامعه است


فرمانده دوران دفاع مقدس با اشاره به لزوم تبیین دستاوردهای نظام برای جلوگیری از ایجاد انحراف توسط دشمن، گفت: بصیرت افزایی و معرفت محوری نیاز جامعه است.

- خبرنگار مهر سردار صادقی صبح سه شنبه در یادواره 260 شهید عملیات الی بیت المقدس و آزادسازی خرمشهر در گلزار شهدای رشت، اظهار کرد: آزادسازی خرمشهر حماسه ای فراموش نشدنی در تاریخ پرافتخار نظام مقدس اسلامی است.

وی با اشاره به اهمیت زنده نگه داشتن یاد و خاطرات شهدا، افزود: زنده نگه داشتن یاد شهدا جز تکلیف اصلی مسئولان نظام است.

معاون هماهنگ کننده سازمان حفاظت و اطلاعات سپاه با اشاره به تحمیل جنگ هشت ساله از سوی دشمنان نظام اسلامی، بیان کرد: ارتش بعثی عراق به گمان خویش سه روزه جنوب ایران را فتح خواهد کرد اما 35 روز زمین گیر شد.

سردار صادقی، چالش های داخلی بر گرفته از نفاق و دشمنی های داخلی عنوان کرد و گفت: هر گاه در کشور دچار آسیب شدیم به خاطر نفاق و تفرقه بوده است در سقوط خرمشهر هم این موضوع صدق می کند.

وی خدا محوری و خداباوری را مؤلفه اصلی فتح خرمشهر دانست و افزود: غیرت، خداباوری، ایمان و جهاد رزمندگان سبب آزادسازی خرمشهر شد.

زخم 19 ماهه خرمشهر همچنان باقی است معاون هماهنگ کننده سازمان حفاظت و اطلاعات سپاه با بیان اینکه 19 ماه زخم خرمشهر در دل ما ماند، تصریح کرد: نفاق داخلی موجب سق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم تبیین دستاوردهای نظام/ بصیرت افزایی و معرفت محوری نیاز جامعه است

لزوم تبیین دستاوردهای نظام/ بصیرت افزایی و معرفت محوری نیاز جامعه است