مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 خرداد 1401 ساعت 10:122022-05-24دانش

حوزه مشاوره سلامت نباید فقط به دانشگاه های بزرگ محدود شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، هاشم داداش پور، رییس سازمان امور دانشجویان در نشست خبری صبح امروز با موضوع برگزاری نخستین جشنواره سلامت دانشجویان گفت: - رییس سازمان امور دانشجویان گفت: حوزه مشاوره سلامت نباید فقط به دانشگاه های بزرگ ما محدود شود و باید تمام دانشگاه های کشور از خدمات حوزه مشاوره سلامت برخوردار باشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، هاشم داداش پور، رییس سازمان امور دانشجویان در نشست خبری صبح امروز با موضوع برگزاری نخستین جشنواره سلامت دانشجویان گفت: در مقطعی 4 میلیون و 800 دانشجو داشتیم و امروز 3 میلیون و 200 دانشجو داریم و چنانچه قشر دانشجو هم به لحاظ روانی و جسمی سالم باشند و هم توانمند باشند می توانند کل جمعیت کشور را تحت تاثیر قرار دهند.

وی افزود: ما از همان ابتدای کار اهداف مشخصی را دنبال کردیم که براین اساس سازمان امور دانشجویان سازمانی باشد در مسیر زیست سالم دانشجویی؛ در این راستا شعار سه گانه تحول گرایی، مردم محوری و عدالت خواهی را هم دنبال کردیم.

داداش پور عنوان کرد: ما معتقدیم سلامت برای همه دانشجویان در تمام دانشگاه های کشور باید مدنظر قرار بگیرد، بنابراین تحول باید از درمان گری به سمت پیشگیری برود تا قبل از اینکه افراد بخواهند به سراغ درمان بروند به فکر پیشگیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حوزه مشاوره سلامت نباید فقط به دانشگاه های بزرگ محدود شود

حوزه مشاوره سلامت نباید فقط به دانشگاه های بزرگ محدود شود