مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 خرداد 1401 ساعت 09:572022-05-24اقتصادي

53 پروژه ورزشی نیمه تمام در «طبس»/ تکمیل طرح ها نیازمند 15 میلیارد است


سرپرست اداره کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی از تعداد 53 پروژه نیمه تمام ورزشی در شهرستان طبس خبرداد و گفت: برای تکمیل این طرح های ورزشی 15 میلیارد تومان اعتبار لازم است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری از طبس، جلسه مشترک هیأت های ورزشی شهرستان طبس با محمدحسین خسروی سرپرست اداره کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی برگزار شد.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی در این جلسه اظهار داشت: تعداد 153 پروژه نیمه تمام ورزشی در سطح خراسان جنوبی وجود دارد که باید برای تکمیل و بهره برداری آن ها برنامه ریزی مدونی صورت گیرد.

وی با بیان اینکه برای تکمیل پروژه های نیمه تمام ورزشی استان بالغ بر 350 میلیارد تومان اعتبار نیاز است، افزود: 53 پروژه نیمه تمام ورزشی در شهرستان طبس وجود دارد که برای تکمیل این طرح های ورزشی 15 میلیارد تومان اعتبار لازم است.

 در جلسه مشترک هیأت های ورزشی شهرستان طبس با سرپرست اداره کل ورزش و جوانان خراسان بر پیگیری جذب کمک شرکت های معدنی با محوریت مجموعه فرمانداری ویژه این شهرستان در راستای انجام مسؤولیت های اجتماعی آنان تاکید شد.

  کمک به توسعه زیرساخت های ورزشی، حمایت از ورزشکاران و تیم های ورزشی، توجه ویژه به ورزش بانوان شهرستان، تقویت باشگاه ها و رشته های ورزشی مرتبط از جمله خواسته های هیأت های ورزشی بود که مورد بحث و تصمیم گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

53 پروژه ورزشی نیمه تمام در «طبس»/ تکمیل طرح ها نیازمند 15 میلیارد است

53 پروژه ورزشی نیمه تمام در «طبس»/ تکمیل طرح ها نیازمند 15 میلیارد است