مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 خرداد 1401 ساعت 09:272022-05-24اقتصادي

تور ارزان استانبول تابستان 1401


با توجه به اینکه استانبول قدمت تاریخی بسیار بالایی دارد در نتیجه در امر تجارت و خرید و فروش نیز سابقه طولانی داشته به همین منظور بازارهای معروف استانبول بسیار زیاد هستند و ما در اینجا به چند مورد از آنها اشاره می کنیم تا شما وقتی به این کشور سفر کردید بتوانید به راحتی به خرید خود بپردازید.

بازار فاتح در استانبول در قدیمی ترین منطقه جهان قرار دارد که به عنوان بزرگترین بازار محلی این شهرشناخته شده می باشد.

بیشتر افراد برای تهیه نیازهای روزمره خود به این بازار مراجعه می کنند و از دست فروش های آن خرید می کنند زیرا قیمت های آن بسیار مناسب تر هستند و همچنین شما در این بازار می توانید انواع سبزی ها، میوه و لوازم های خانگی را نیز پیدا کنید.

بازار اولوس از جمله بازارهای دیگر کشور استانبول می باشد که شما می توانید در این بازار اجناس مارک دار را با قیمت بسیار ارزان تر خریداری نمایید.

شما با مراجعه به این بازار می توانید انواع کت تک چرم، لوازم آرایشی، انواع لباس و ژاکت و خیلی از موارد دیگر را با بهترین برندها در سفر با تور ارزان استانبول به راحتی خریداری کنید.

بهترین هتل های استانبول شاید وقتی صحبت از هتل های معروف استانبول می شود در ذهن هر فرد هتل های لوکس و مجلل پدیدار می شود به همین منظور ما در اینجا شما را با هتل های معروف استانب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تور ارزان استانبول تابستان 1401

تور ارزان استانبول تابستان 1401