مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 خرداد 1401 ساعت 08:372022-05-24بين الملل

هانی زاده: سفرهای رییسی به منطقه تضعیف کننده برنامه های مخرب رژیم صهیونیستی است


رویکرد دستگاه سیاست خارجی فعلی، درصورت تداوم، منجر به کاهش نفوذ رژیم صهیونیستی بر کشورهای منطقه، به خصوص کشورهای حاشیه خلیج فارس خواهد شد.

-   به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری فارس، روزنامه فرهیختگان به منظور بررسی اهداف رییس جمهور از سفر به عمان و همچنین واکاوی ظرفیت های غیرفعال موجود در روابط دو کشور با حسن هانی زاده، کارشناس مسائل منطقه گفت وگو کرده است.

هانی زاده معتقد است رویکرد دولت سیزدهم در مواجهه با کشورهای حوزه خلیج فارس، از ابتدا با هدف تعمیق سطح تعاملات پایه ریزی شده است.

او همچنین اعتقاد دارد این رویکرد دستگاه سیاست خارجی فعلی، درصورت تداوم، منجر به کاهش نفوذ رژیم صهیونیستی بر کشورهای منطقه، به خصوص کشورهای حاشیه خلیج فارس خواهد شد.

دلایل اهمیت بالای سفر رییس جمهور به عمان این کارشناس مسائل منطقه در ابتدا با اشاره به ظرفیت های موجود در روابط میان ایران و عمان که در این سال ها مورد غفلت قرار گرفته است، گفت: سفر آقای رییسی، رییس جمهور کشورمان به پادشاهی عمان، از اهمیت بسیار بالایی در این شرایط خاص منطقه ای و بین المللی برخوردار است.

پادشاهی عمان یکی از 6 کشور عضو شورای همکاری خلیج فارس است که درطول چهار دهه گذشته، روابط کاملا پایدار و معتدلی با ایران داشته و دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هانی زاده: سفرهای رییسی به منطقه تضعیف کننده برنامه های مخرب رژیم صهیونیستی است

هانی زاده: سفرهای رییسی به منطقه تضعیف کننده برنامه های مخرب رژیم صهیونیستی است