مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 خرداد 1401 ساعت 07:572022-05-24ورزشي

تکمیل پروژه های ورزشی اسلام آبادغرب نیازمند تخصیص اعتبار است


نماینده مردم اسلام آبادغرب و دالاهو در مجلس شورای اسلامی گفت: تکمیل پروژه های ورزشی اسلام آبادغرب نیازمند تخصیص اعتبار است.

- ، مجتبی بخشی پور شامگاه دوشنبه در مراسم تجلیل از ورزشکاران و قهرمانان شهرستان اسلام آبادغرب که در سالن فرهنگیان آموزش و پرورش این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: بر اساس مصوبات مجلس در حوزه اشتغال بیشتر فاصله 15 تا 29 سال سن جوانان محسوب شده که طی چندسال اخیر این سن به 18 تا 35 سال تغییر یافته است که این افزایش سن نشان دهنده پیری در جامعه است .

وی به چالش های موجود در وزارت ورزش و جوانان اشاره کرد و افزود: استفاده از نیروی سیاسی، نگاه سیاسی به ورزش، پیشبرد غیر کارشناسی و اولویت بندی اشتباه از جمله مشکلات و ضعف هایی است که نیازمند توجه بیشتر است .

نماینده مردم شهرستان های اسلام آبادغرب و دالاهو در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اگر ورزش ها را به هرم تشبیه کنیم قاعده این هرم از لحاظ هزینه ها ورزش همگانی با 25 میلیون جمعیت بوده و پس از آن ورزش حوزه دانش آموزی با جمعیتی 20 میلیون نفر قرار داشته و در در آخر حوزه های قهرمانی و حرفه ای باید باشد در صورتی که این روند در حاضر بر عکس عمل می کند.

بخشی پور با اشاره به طرح های اجرایی در مجلس شورای اسلامی در حوزه ورزش و جوانان، بیان کرد: نگاه مجلس شورای اسلامی در ساختار بودج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکمیل پروژه های ورزشی اسلام آبادغرب نیازمند تخصیص اعتبار است

تکمیل پروژه های ورزشی اسلام آبادغرب نیازمند تخصیص اعتبار است