مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 خرداد 1401 ساعت 07:422022-05-24سياسي

وجود 72 شهید روحانی در خراسان جنوبی


معاون هماهنگ کننده نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی با بیان اینکه در سطح استان 72 شهید روحانی وجود دارد، گفت: از این تعداد چهار شهید جزو شهدای راه فضیلت، - حجت الاسلام طاهری، معاون هماهنگ کننده نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی و دبیر استانی کنگره 4000 شهید روحانی در گفت وگو با خبرنگار فارس در بیرجند، اظهارداشت: نخستین کنگره ملی 4 هزار شهید روحانی کشور چهارم خردادماه در شهر مقدس قم در مصلی قدس این شهر برگزار می شود.

وی ادامه داد: این مراسم ساعت 9:30 با سخنرانی رییس جمهور و سردار سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران و اجرای برنامه های فرهنگی مختلف برگزار می شود.

دبیر استانی کنگره ملی 4 هزار شهید روحانی در خراسان جنوبی اضافه کرد: مهم ترین اهداف این کنگره تبیین نقش پیشتازیت روحانیت در عرصه های دفاع و حضور مردمی، تقویت و نهادینه سازی فرهنگ شهادت که برای همه جامعه به ویژه نسل جوان لازم بوده، تجلیل از مقام شامخ شهدا و تکریم خانواده شهدا و بهره برداری از سیره شهدا برای سبک زندگی است.

طاهری با اشاره به اینکه براساس جمعیت جامعه روحانیت در دوران دفاع مقدس از هر هزار نفر روحانی 40 نفر به شهادت رسیده اند به این معنا که 15/5 درصد جمعیت روحانیت آن دوران به مقام شهادت نائل آمده اند، تصریح کرد: این در حالی بوده که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وجود 72 شهید روحانی در خراسان جنوبی

وجود 72 شهید روحانی در خراسان جنوبی