مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 خرداد 1401 ساعت 07:322022-05-24فرهنگي

ساخت 2 پلاتوی تئاتر در خرمشهر و آبادان/ بخش خصوصی ورود کند


دبیر بیست و چهارمین جشنواره ملی تئاتر «فتح خرمشهر» اعلام کرد با حمایت منطقه آزاد اروند و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، 2 پلاتوی تئاتر در شهرهای خرمشهر و آبادان ساخته می شود.

- دبیر بیست و چهارمین جشنواره ملی تئاتر فتح خرمشهر اعلام کرد با حمایت منطقه آزاد اروند و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، 2 پلاتوی تئاتر در شهرهای خرمشهر و آبادان ساخته می شود.

رضا مردانی دبیر بیست و چهارمین جشنواره ملی تئاتر فتح خرمشهر درباره وضعیت برگزاری این دوره از جشنواره، به خبرنگار مهر گفت: اجراهای جشنواره از روز 30 اردیبهشت شروع شده و هر روز یک اثر در بخش صحنه ای و یک اثر در بخش خیابانی به صحنه می روند.

وی درباره بازخورد مردم خرمشهر به اجراهای جشنواره بیست و چهارم، اظهار کرد: خوشبختانه مخاطبان هم از کیفیت آثار راضی هستند و هم از اجرای آن ها استقبال کرده اند.

دبیر بیست و چهارمین جشنواره ملی تئاتر فتح خرمشهر درباره اینکه این جشنواره محدود به اجرای آثاری از یک منطقه شده است، تأکید کرد: در این جشنواره تنها 1 اثر صحنه ای و 1 اثر خیابانی از خرمشهر حضور دارد و ما میزبان آثار نمایشی از 10 استان دیگر هم هستیم.

مردانی درباره برنامه ریزی برای حمایت از آثار شرکت کننده در جشنواره برای اجرای عمومی، یادآور شد: قرار است داوران جشنواره 2 اثر صحنه ای و 2 اثر خیابانی را بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت 2 پلاتوی تئاتر در خرمشهر و آبادان/ بخش خصوصی ورود کند

ساخت 2 پلاتوی تئاتر در خرمشهر و آبادان/ بخش خصوصی ورود کند