مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 خرداد 1401 ساعت 05:322022-05-24اقتصادي

تصمیم سخت یا غافلگیری تلخ؛ کدام فاجعه است؟


برخی از کارشناسان سیاسی معتقدند جریانات و رسانه هایی که امروز با یک جمله آیت الله رییسی در پی ملتهب کردن فضا هستند، همان هایی هستند که در مقابل ناکارآمدی های دولت قبل سکوت کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، چندی پیش رییس جمهور در مراسم نخستین رویداد خصوصی سازی در اقتصاد ایران تاکید کرد که قرار است تصمیم های سختی بگیریم، همین جمله گمانه زنی هایی را در سطح رسانه ای و افکار عمومی کشور ایجاد کرد.

بعد از سخنان رییس جمهور مخالفان دولت تلاش کردند اینگونه القا کنند که دولت به دنبال گران کردن بنزین است و با این موضوع تلاش کردند فضای جامعه را ملتهب و به سمت ناامیدی سوق دهند.

برخی از کارشناسان سیاسی معتقدند جریانات و رسانه هایی که امروز با یک جمله آیت الله رییسی به دنبال این هستند تا فضا را ملتهب کنند، همان جریاناتی هستند که در آبان 98 و در ایام سرکار بودن دولت روحانی سکوت پیشه کرده و هیچ انتقادی نسبت به گران شدن یک شبه بنزین نداشتند.

این درحالی است که مسئولان دولت دوازدهم از ابتدای سال 98 بارها اعلام کردند که قصد افزایش بنزین را ندارند و حتی در نزدیکی اجرا شدن این طرح نیز بیژن زنگنه وزیر نفت دولت سابق به صراحت بحث افزایش قیمت بنزین را تکذیب کرد، با این حال در بامداد 24 آبان 98 شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران آغاز سهمیه ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصمیم سخت یا غافلگیری تلخ؛ کدام فاجعه است؟

تصمیم سخت یا غافلگیری تلخ؛ کدام فاجعه است؟