مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 خرداد 1401 ساعت 00:372022-05-23اجتماعي

منشا آلودگی نفتی ساحل سیراف در حال بررسی است


مدیر کل حفاظت محیط زیست استان بوشهر گفت:منشأ آلودگی نفتی ساحل سیراف نامشخص است و بررسی لازم جهت شناسایی منشأ آن در حال انجام است .

- اظهار داشت: منشأ آلودگی نفتی ساحل سیراف نامشخص است و بررسی لازم جهت شناسایی منشأ آن در حال انجام است مدیر کل حفاظت محیط زیست استان بوشهر گفت: درخواست پاکسازی سریع از اداره کل بنادر و دریانوردی استان با همکاری شرکت های نفتی منطقه و هماهنگی لازم به عمل آمده است.

وی گفت: هماهنگی های لازم با اداره بنادر و دریانوردی استان جهت اعزام تیم مقابله با آلودگی های دریایی جهت مهار و پاکسازی مواد نفتی از آب دریا و اراضی محدوده جزر و مدی دریا صورت گرفته وتیم مربوطه آماده عزیمت به شهرستان است.

رییس اداره محیط زیست کنگان گفت: پیرو اخبار واصله مبنی بر مشاهده لکه نفتی در آب های ساحلی بندر سیراف ضمن تماس تلفنی با اداره ایمنی و حفاظت دریایی اداره کل بنادر استان بوشهر و اعلام گزارش حادثه کارشناسان اداره حفاظت محیط زیست به منطقه عزیمت و در معیت یکی از اعضای شورای اسلامی شهر سیراف از محل مشاهده آلودگی بازدید کردند.

احمد آذریار گفت: لکه نفتی در آب های ساحلی شهر سیراف با منشأ نامعلوم و به طول تقریبی 2 کیلومتر و عرض حدود 50 متر قابل مشاهده بوده و توسط کارشناسان اداره وافراد حاضر در محل صورتجلسه آلودگی تنظیم و نمونه بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

منشا آلودگی نفتی ساحل سیراف در حال بررسی است

منشا آلودگی نفتی ساحل سیراف در حال بررسی است