مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 خرداد 1401 ساعت 00:322022-05-23بين الملل

سیاستمدار لبنانی:سلاح مقاومت مانع فتنه مزدوران سعودی است


یک وزیر سابق لبنانی خطاب به سفیر عربستان در بیروت گفت مهمانان سفارتخانه شما خائن هستند و سلاح مقاومت مانع بروز فتنه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، وئام وهاب ، رییس حزب دروزی التوحید العربی و وزیر سابق لبنان، به اظهارات ولید بخاری سفیر عربستان در بیروت که گفته بود، نمادهای خیانت در انتخابات سقوط کرده اند، پاسخ داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازالنشره، وهاب طی چند توییت در پاسخ به ولید بخاری، سفیر عربستان سعودی در بیروت گفت: نمادهای خیانت و صنعت مرگ مهمان شما هستند جناب سفیر بخاری.

او پرسید: نمی دانم دلیل شما برای دشمنی با لبنانی هایی که عربستان سعودی را مجانی و بدون مطالبه کیسه های پول دوست دارند، چیست؟ وهاب یکی از کسانی که در انتخابات اخیر لبنان شرکت کرد و موفق نشد، درباره مهمانان بخاری افزود: آقای سفیر،  آنهامی توانستند مثل همیشه بکشند و قبل از اینکه در انتخابات شرکت کنیم همه ما را بکشند، اما این سلاح مقاومت است که آنها را از انجام این بازی که بر آن مسلط هستند باز می دارد و باید بدانید که این سلاح از بازگشت شبه نظامیان قاتل در داخل و ایجاد فتنه جلوگیری می کند.

رسانه های لبنانی به نقل از بخاری نوشته بودند که نتایج انتخابات پارلمانی محترم است و همه نمادهای خیانت، صنعت مرگ و نفرت سقوط کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیاستمدار لبنانی:سلاح مقاومت مانع فتنه مزدوران سعودی است

سیاستمدار لبنانی:سلاح مقاومت مانع فتنه مزدوران سعودی است