مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 خرداد 1401 ساعت 21:522022-05-23حوادث

فرماندار ویژه آبادان: شرایط متروپل بسیار ناپایدار است/ امکان ریزش کامل سازه


با توجه به شرایط محل حادثه متروپل و سازه ای که متاسفانه غیرپایدار است و هر لحظه احتمال ریزش آن وجود دارد، از مردم تقاضا داریم که از تجمع و حضور در محل حادثه جداً خودداری کنند؛ - فرماندار ویژه آبادان: با توجه به شرایط محل حادثه متروپل و سازه ای که متاسفانه غیرپایدار است و هر لحظه احتمال ریزش آن وجود دارد، از مردم تقاضا داریم که از تجمع و حضور در محل حادثه جداً خودداری کنند؛ شرایط بسیار  ناپایدار است و امکان ریزش وجود دارد.

فرماندار ویژه آبادان گفت: با توجه به شرایط محل حادثه متروپل و سازه ای که متاسفانه غیرپایدار است و هر لحظه احتمال ریزش آن وجود دارد، از مردم تقاضا داریم که از تجمع و حضور در محل حادثه جداً خودداری کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، احسان عباسپور با تسلیت به مردم آبادان در پی حادثه فرو ریختن ساختمان متروپل اظهار کرد: در حادثه ای که متاسفانه امروز حوالی ساعت 12 ظهر رخ داد، یکی از برج های دوقلوی متروپل ریزش کرد که بخشی در حوزه خیابان و بخشی نیز در کوچه ای که منتهی به محل تردد مردم بود، رخ داد.

در ساعات اولیه بلافاصله ستاد بحران را تشکیل دادیم و در منطقه هستیم و تمام نیروهای امدادی را از شهرهای همجوار به محل حادثه گسیل کردیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرماندار ویژه آبادان: شرایط متروپل بسیار ناپایدار است/ امکان ریزش کامل سازه

فرماندار ویژه آبادان: شرایط متروپل بسیار ناپایدار است/ امکان ریزش کامل سازه