مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 خرداد 1401 ساعت 21:522022-05-23بين الملل

عمار الحکیم: بحران سیاسی عراق، معلول نتایج نامتعادل انتخابات است


رهبر جریان حکمت ملی عراق در دیدار با پادشاه اردن گفت که بحران سیاسی این کشور معلول نتایج نامتعادل انتخابات اخیر است، ولی در صورت اراده جدی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، سید عمار الحکیم ، رهبر جریان حکمت ملی عراق در سفر به اردن با عبدالله دوم، پادشاه این کشور دیدار کرد.

دفتر رسانه ای جریان حکمت ملی عراق در ایران گزارش داد، الحکیم و عبدالله دوم در این دیدار، درباره راه های تقویت روابط دوجانبه بین عراق و اردن در همه سطوح رایزنی کردند.

حکیم و پادشاه اردن در این دیدار درباره تحولات اوضاع در عراق و منطقه رایزنی و بر لزوم اتکا بر گفت وگو به عنوان بهترین راه برای حل بحران ها تاکید کردند.

دو طرف همچنین بر اهمیت برقراری ثبات و صلح در کشورهای منطقه به نفع ملت ها تاکید کردند.

 رهبر جریان حکمت ملی به امور سیاسی عراق اشاره کرد و گفت که بحران سیاسی این کشور معلول نتایج نامتعادل انتخابات اخیر عراق است.

وی تأکید کرد که این بحران همانند بحران های گذشته در صورت وجود اراده جدی برای حل آن و اولویت دادن به منافع ملی و ترجیح آن بر منافع گروهی و شخصی قابل حل است.

رهبر جریان حکمت ملی عراق در پایان با اشاره به چالش های امنیت غذایی در جهان و منطقه، خواستار همکاری مشترک بین کشورهای منطقه برای عبور از این چالش ها و اهمیت استفاده از امکانا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عمار الحکیم: بحران سیاسی عراق، معلول نتایج نامتعادل انتخابات است

عمار الحکیم: بحران سیاسی عراق، معلول نتایج نامتعادل انتخابات است