مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 خرداد 1401 ساعت 21:272022-05-23سياسي

رییس مجلس: ستاد بحران سریعا به مصدومان حادثه متروپل رسیدگی کند


رییس مجلس با اشاره به حادثه فرو ریختن ساختمان متروپل در شهر آبادان، تاکید کرد: ضرورت دارد ستاد بحران استان و نیروهای امدادرسان در اسرع وقت به طور جدی به وضعیت مصدومان و جان باختگان و بررسی خسارت های واردشده اقدام کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، محمدباقر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی طی پیامی ضمن تسلیت وقوع حادثه غمبار فرو ریختن ساختمان متروپل در شهر آبادان و فوت و مصدومیت تعدادی از هموطنان عزیز کشورمان، از کمیسیون عمران خواست هر چه سریعتر ابعاد حادثه را پیگیری و به مجلس ارائه کند.

متن این پیام به شرح زیر است: بسم الله الرحمن الرحیم  وقوع حادثه غمبار فرو ریختن ساختمان اداری - تجاری متروپل در شهر آبادان که باعث بروز خسارات،  جان باختن و مصدومیت جمعی از مردم عزیز شد، موجب تاسف و تاثر گردید.

  ضرورت دارد ستاد بحران استان و نیروهای امدادرسان در اسرع وقت به طور جدی به وضعیت مصدومان و جان باختگان و بررسی خسارت های واردشده اقدام کنند و کلیه دستگاه های امدادی، انتظامی و خدمات شهری، تا برقراری شرایط عادی و آواربرداری از محل حادثه  وظایف خود را بی وقفه به انجام برسانند.

همچنین بخش های انتظامی و امنیتی ضمن بررسی ابعاد وقوع فاجعه و شناسایی متخلفین، اقدام عاجل جهت معرفی آنان به دستگاه قضایی و برخورد قاطع با مسببان ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس مجلس: ستاد بحران سریعا به مصدومان حادثه متروپل رسیدگی کند

رییس مجلس: ستاد بحران سریعا به مصدومان حادثه متروپل رسیدگی کند