مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 خرداد 1401 ساعت 20:522022-05-23سياسي

سرلشکر سلامی: سپاه انتقام خون شهید صیاد خدایی را خواهد گرفت


فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت:: انشالله انتقام خون این عزیزان سخت خواهد بود و انتقام خون وی گرفته خواهد شد.

- به گزارش فارس به نقل از سپاه نیوز، سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی، روز دوشنبه در سومین اجلاسیه مجمع جهادگران کشور در اردوگاه شهید باکری خرمشهر افزود: هیچ عمل شرورانه دشمن بدون پاسخ نخواهد بود و دشمن را در آرزویهایش منجمد می کنیم.

سردار سلامی ملت ایران را عمده دار ارزش ها بی نظیر و عزتمند و قدرت آفرین دانست و گفت: موهبت عظیم ولایت که منبع الهام و منشا آگاهی، سرچشمه جهاد و ارمغان آورنده کرامت برای کشور است و از تمدن سخن می گوید، تهدید را به فرصت سازندگی تبدیل کرده است.

وی افزود: امروز جنگ چهره خود را عوض کرده است و برای شکست نخوردن باید دست های مردم را بگیریم و کشور را بسازیم؛ امروز حاکمیت و مردم یکی هستند و هیچ چیزی جز پیشرفت و افتخار مردم مدنظر رهبری و نظام نیست.

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به عملیات روانی دشمن برای ناامید کردن مردم گفت: کشور حصر اقتصادی، فشار حداکثری ممکن و گزینه های نظامی دشمن را از روی میز کنار گذاشت و با جنبش تولید و جنبش نرم افزاری و تولید، تحریم را فرصتی برای ساختن و خودکفایی تبدیل کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرلشکر سلامی: سپاه انتقام خون شهید صیاد خدایی را خواهد گرفت

سرلشکر سلامی: سپاه انتقام خون شهید صیاد خدایی را خواهد گرفت