مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 خرداد 1401 ساعت 19:572022-05-23اقتصادي

ساماندهی بازار بزرگ تاریخی رفسنجان با کمک شهرداری


آمادگی داریم با هماهنگی با میراث فرهنگی به صورت 50 درصد شهرداری و 50 درصد کسبه، کف، دیوارها و سقف بازار بزرگ و تاریخی رفسنجان را مرمت و ساماندهی کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رفسنجان، مجید  کهنوجی شهردار رفسنجان عصر امروز در نشست خبری با اشاره به بودجه هزار میلیاردی شهرداری در سال جاری اظهار کرد: تصویب این بودجه کار پرریسکی بود و با توجه به سرمازدگی که موجب شد درآمد مردم از تولید پسته کم شود و بودجه تحت الشعاع آن قرار می گرفت، اما روند خوبی پیش گرفتیم و این بودجه در حال تحقق است.

وی از انجام حدود 90 درصد تعهدات شورای پنجم یاد و عنوان کرد: محله ها به 50 محله تقسیم شدند و در دو فاز 25 محله ای تعریف کردیم که تا یک ماه آینده فاز اول کل درخواست های مردم عملیاتی خواهد شد که این درخواست ها با توجه به شورای محله که تشکیل دادیم انتقال داده شد که ازجمله احداث پارک، آسفالت، سرانه ورزشی و موارد دیگر بودند.

شهردار رفسنجان دو بانده سازی خیابان پرستار و بلوار جمهوری را از جلمه طرح های شهرداری برشمرد و افزود:  طراحی ورودی کرمان و یزد در حال اجراست و عملیات زیباسازی و ساماندهی بلوار خلیج فارس کلید خورده و طراحی پل روگذر به طول 800 متر در دستور کار است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساماندهی بازار بزرگ تاریخی رفسنجان با کمک شهرداری

ساماندهی بازار بزرگ تاریخی رفسنجان با کمک شهرداری