مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 خرداد 1401 ساعت 19:522022-05-23اقتصادي

رضایی خواستار برخورد جدی با خاطیان حادثه آبادان شد


معاون اقتصادی رییس جمهور ضمن ابراز تاسف و تسلیت به حادثه دیدگان ریزش ساختمان (متروپل) در شهرستان آبادان گفت: به استاندار خوزستان دستور دادم در صحنه حادثه حاضر و با خاطیان برخورد جدی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا، محسن رضایی دوشنبه در جریان سفر خود به خوزستان در نشست ستاد تنظیم بازار خوزستان در سرسرای استانداری در اهواز بیان کرد: امروز کشور ما تحمل این بی انضباطی و سهل انگاری ها را ندارد،حادثه بسیار تلخی است و جای تاسف است.

وی در ادامه با بیان اینکه طرح های خوب اگر اجرای خوب نداشته باشند آثار معکوس خواهد داشت، اظهار داشت: امروز کشور نیاز به اقدامات اساسی دارد و برای اینکه این اصلاحات آثار خوبی برای مردم داشته باشد بخش عظیمی از آن بر عهده استان ها است و باید این اصلاحات را به بهترین شکل انجام داد.

رضایی اظهار داشت: زنگ خطر آینده امنیت غذایی در دنیا به صدا در آمده است و اغلب کشورها بیش از ذخایر سالانه خود کالا انبار کرده اند این اتفاق در کشور نیز باید بیفتد.

معاون اقتصادی رییس جمهور ادامه داد: پارسال 12 میلیارد دلار برای خرید کالای اساسی هزینه شد و امسال این رقم به 21 میلیارد دلار می رسد، برای کاهش هزینه واردات باید بر افزایش تولید داخلی تکیه کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رضایی خواستار برخورد جدی با خاطیان حادثه آبادان شد

رضایی خواستار برخورد جدی با خاطیان حادثه آبادان شد