مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 خرداد 1401 ساعت 19:472022-05-23ورزشي

پرداختن به ورزش همگانی برای جامعه امروز یک ضرورت است


پرداختن به ورزش همگانی برای جامعه امروز یک ضرورت است.

- ، حمید سجادی عصر دوشنبه در مراسم تجلیل از ورزشکاران و قهرمانان شهرستان اسلام آبادغرب که در سالن فرهنگیان آموزش و پرورش این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: به عنوان خادم مردم در حوزه ورزش و جوانان امروز به منظور تسریع و اتمام پروژه های ورزشی استان کرمانشاه حضور پیدا کرده ام.

وی افزود: به دلیل رویکردهایی که در حوزه ورزش و جوانان وجود دارد با اهتمام به زیر ساخت های ورزشی، افزایش سرانه ورزشی، ترویج و تشویق از سوی مسئولین امروز حضور پیدا کرده تا 20 پروژه ورزشی احداث و افتتاح شود.

وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه امروزه ورزش در ابعاد مختلف دنبال می شود، تصریح کرد: در حال حاضر ورزش در حوزه همگانی، تعلیم و تربیت، قهرمانی و حرفه ای دنبال می شود که این دسته بندی برای آگاهی مسئولین و نحوه ورود به قضایای مختلف عنوان شده اما افراد می توانند با اهداف و علایق خود در هر یک از این حوزه ها فعالیت کنند.

سجادی بیان کرد: مسئولین حوزه ورزشی باید ورزش را به عنوان ابزار تکمیلی در آموزش ها به کار گرفته و از آن به عنوان عامل تعلیم و تربیت برای جوانان و نوجوانان استفاده کنند.

وی فعالیت های ورزشی را عاملی مهم در تربیت نوجوانان و جوانان برای اجتماعی کردن و منظم کردن آنها دانست و خاطر نشان کرد: مسئو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداختن به ورزش همگانی برای جامعه امروز یک ضرورت است

پرداختن به ورزش همگانی برای جامعه امروز یک ضرورت است