مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 خرداد 1401 ساعت 19:422022-05-23سياسي

تلاش برای آبرسانی به 1751 روستا سیستان و بلوچستان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، علی اکبر جعفری ظهر امروز در بازدید سردار احمد شفاهی جانشین قرارگاه منطقه ای قدس و فرمانده سپاه سلمان استان از روستای خواجه مسک در سیستان و بلوچستان اظهار کرد: به همت  قرارگاه قدس و با همکاری آبفا و استانداری سیستان و بلوچستان آبرسانی به  1751 روستا در دستور کار قرار گرفته است که هم اکنون 20 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

معاون محرومیت زدایی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه با بین اینکه از امسال کار اجرایی شروع و تجهیز کارگاه ها انجام شد، گفت: 1751 روستا در سیستان و بلوچستان تنش آبی دارند به دنبال این وضعیت کم آبی برخی اوقات کودکان در هوتگ ها غرق میشوند و برخی از مردم نیز به وسیله ظروف و دبه و بطری آب مورد نیاز را جا ب جا می کنند.

این مسؤول بیان کرد: طرح آبرسانی به روستاهای سیستان و بلوچستان در سه فاز برنامه ریزی شده است، هزار و 551 کیلومتر مربع خط آب و شبکه انتقال واصلاح خطوط و ایجاد مخازن پمپاژ داریم.

وی گفت: در مجموع طرح جامع و کاملی است  که نزدیک به 3 هزار و 500 کیلومتر مربع وسعت اجرای آن است.

معاونت محرومیت زدایی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه ادامه داد: قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) در سطح کلان و در استان قرارگاه قدس، استانداری و آبفا مسؤولیت اجرای این طرح آبرسانی را بر عهده دارند و یکی از 17 کارگاه تجهیز شده م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش برای آبرسانی به 1751 روستا سیستان و بلوچستان

تلاش برای آبرسانی به 1751 روستا سیستان و بلوچستان