مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 خرداد 1401 ساعت 19:122022-05-23سياسي

ذوالنوری: ضاربان شهید خدایی به زودی دستگیر می شوند/ سرنخ هایی پیدا شده است


ساعت 16 روز گذشته (یکشنبه) دو موتور سوار در محدوده خیابان مجاهدین اسلام تهران با شلیک پنج گلوله سرهنگ پاسدار صیاد خدایی از مدافعان حرم را هنگامی که قصد ورود به منزل داشت، - ساعت 16 روز گذشته (یکشنبه) دو موتور سوار در محدوده خیابان مجاهدین اسلام تهران با شلیک پنج گلوله سرهنگ پاسدار صیاد خدایی از مدافعان حرم را هنگامی که قصد ورود به منزل داشت، ترور کرده و به شهادت رساندند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: وزارت اطلاعات، اطلاعات سپاه و نیروی انتظامی سرنخ هایی از ضاربان سرهنگ شهید صیاد خدایی پیدا کرده اند و به زودی آنان را دستگیر می کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا؛ حجت الاسلام مجتبی ذوالنوری روز دوشنبه در حاشیه بزرگداشت شهدای روحانی استان تهران، افزود: این حادثه تلخ از سوی عوامل استکبار این حادثه تلخ را رقم خورد و حدس ما این است که ایادی صهیونیسم بین الملل و اسراییل این جنابت را مرتکب شده اند.

وی اظهار داشت: یقین بدانند که تاوان سختی و هزینه های بیشتری خواهند داد کما آنکه از اکنون که رژیم صهیونیستی سفارت خانه هایش را در سراسر دنیا آماده باش داده است و هزینه هایی که بابت ایجاد تمهیدات امنیتی، مقابله با استرس و فشار و سختی هایی که به این سفارتخانه ها و اتباعشان در دنیا وارد خواهد شد و نگرانی هایی که از انتقال جریان مقاومت وج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ذوالنوری: ضاربان شهید خدایی به زودی دستگیر می شوند/ سرنخ هایی پیدا شده است

ذوالنوری: ضاربان شهید خدایی به زودی دستگیر می شوند/ سرنخ هایی پیدا شده است