مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 خرداد 1401 ساعت 18:322022-05-23ورزشي

تیم هندبال اسلام آبادغرب نیازمند حمایت ویژه است


معاون عمرانی استاندار کرمانشاه گفت: تیم هندبال اسلام آبادغرب نیازمند حمایت ویژه است.

- ، منوچهر فخری عصر دوشنبه در مراسم تجلیل از جوانان و ورزشکاران شهرستان اسلام آبادغرب که با حضور وزیر ورزش و جوانان در این شهرستان برگزار شد؛ اظهار کرد: اسلام آبادغرب شهر شهدایی است که در نظام جمهوری اسلامی ایران نقش به سزایی داشته اند و مردم این شهر در حوزه هایی مانند ورزش تأثیر گذار بوده اند.

وی افزود: اسلام آبادغرب یک هزار و 280 شهید را تقدیم جمهوری اسلامی ایران کرده که 45 نفر از آنان از ورزشکاران شاخص کشوری بودند و در مسابقات مختلف جهانی و آسیایی موفق به کسب مدال و مقام شده بودند.

معاون عمرانی استاندار تصریح کرد: اسلام آبادغرب همچون شهر جویبار برای مازندران است و در بحث ورزش قهرمانی شرایط ویژه ای دارد به طوری که ورزشکاران اسلام آبادغرب در کشتی همیشه جز اعضای تیم ملی کشتی و تیم استان بودند و در ورزش والیبال هم موفق به کسب مقام های بالایی شدند و تیم هندبال اسلام آبادغرب در مسابقات آسیایی شرکت می کند و رزمی کاران این شهر جز تیم های سرآمد هستند.

فخری بیان کرد: امروز تعریف ما از ورزش بسیار گسترده تر از قبل شده است و ورزش امروز نه تنها در بحث سلامت و آمادگی جسمانی بلکه در بحث اقتصادی، سیاسی، فرهنگ سیاسی و گردشگری تأثیرگذار است و حتی بنگاه ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تیم هندبال اسلام آبادغرب نیازمند حمایت ویژه است

تیم هندبال اسلام آبادغرب نیازمند حمایت ویژه است