مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 خرداد 1401 ساعت 17:322022-05-23سياسي

نخبگان در سیستم اداری جذب می شوند/ بی عدالتی موجب آزردگی کارمندان می شود


معاون رییس جمهور و رییس سازمان استخدامی و اداری با اشاره به راه اندازی سامانه حقوق و مزایا که از 10 خرداد برای تمام مردم قابل دسترسی خواهد بود، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، میثم لطیفی، معاون رییس جمهور در جلسه شورای اداری و راهبری توسعه مدیریت استان زنجان ضمن گرامیداشت سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر اظهار کرد: استفاده از ظرفیت مردمی و رهبری امام خمینی (ره) موجب پیروزی در جنگ شد.

وی با بیان اینکه امام خمینی(ره) فرمودند که انقلاب ما مردمی است، افزود: شعار دولت سیزدهم نیز دولت مردمی است و الگوی حکمرانی را باید تغییر دهیم چرا که حکمرانی ما خیلی بروکرات زده شده است.

معاون رییس جمهور و رییس سازمان استخدامی و اداری با تأکید بر تغییر الگو و استراتژی های حکمرانی و حرکت به سمت الگوهای ایرانی اسلامی بیان کرد: الگوها و استراتژی های حکمرانی را باید تغییر دهیم چرا که در غیر این صورت باید دست به جیب مردم بزنیم.

لطیفی با بیان اینکه باید به سمت الگوی اسلامی ایرانی خودمان برویم، افزود: عدالت محوری، بهره وری و رشد و جلب رضایت عامه و مردم پایه بودن از مولفه های الگوی حکمرانی ایرانی اسلامی است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر در حکم کارگزینی کارمندان خیلی تفاوت بین دستگاههای اجرایی نداریم، ولی مشکل در موضوع خارج حکم ها است، گفت: در این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخبگان در سیستم اداری جذب می شوند/ بی عدالتی موجب آزردگی کارمندان می شود

نخبگان در سیستم اداری جذب می شوند/ بی عدالتی موجب آزردگی کارمندان می شود