مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 خرداد 1401 ساعت 17:322022-05-23سياسي

جذب سرمایه گذار برای احداث پالایشگاه در چهارمحال و بختیاری


نماینده مردم شهرکرد، بن و سامان در مجلس از جذب سرمایه گذار خارجی برای احداث پالایشگاه در چهارمحال و بختیاری خبر داد.

- احمد راستینه امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: قریب به 13 سال از صدور مجوز احداث پالایشگاه نفت در چهارمحال و بختیاری می گذرد که اجرای این پروژه بزرگ به دلیل داشتن هزینه گزاف احداث، نبود سرمایه گذار و همچنین عدم توانایی تامین اعتبار از منابع داخلی، علی رغم مطالبات گسترده مردم برای بحث اشتغالزایی و توسعه این شهرستان، به تعویق افتاده بود.

نماینده مردم شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی افزود: با پیگیری های مبسوط در 2 سال اخیر، خوشبختانه در روزهای گذشته یک سرمایه گذار خارجی برای راه اندازی این پروژه اعلام آمادگی کرده و پیش نویس قرارداد فی مابین شرکت پالایش نفت زاگرس چهارمحال و بختیاری و نماینده تام الاختیار این سرمایه گذار آماده و مراحل عقد نهایی قرارداد در حال انجام است.

وی خاطرنشان کرد: امید است با توجه به تاکید استاندار و دستورات وی برای افزایش همکاری های بین بخشی در راستای تسریع در اجرای این پروژه، مسؤولان دستگاه های دولتی همراهی و همکاری لازم را داشته باشند.

راستینه تصریح کرد: این پالایشگاه با مجوز خوراک 150 هزار بشکه ای یکی از پالایشگاه های بزرگ کشور خواهد بود که تمامی مطالعات کار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جذب سرمایه گذار برای احداث پالایشگاه در چهارمحال و بختیاری

جذب سرمایه گذار برای احداث پالایشگاه در چهارمحال و بختیاری