مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 خرداد 1401 ساعت 17:072022-05-23ورزشي

برگزاری بیش از 40 برنامه شاخص به مناسبت آزادسازی خرمشهر در گلستان


به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر 40 برنامه شاخص و بیش از هزار و 200 برنامه عمومی در سطح محلات استان گلستان برگزار می شود.

- ، سردار علی ملک شاهکویی بعد از ظهر دوشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: در شرایطی که پس از پیروزی انقلاب، کشور عزیز ما با آثار به جامانده از قدرت های طاغوت در حال مقابله بود، عراق به کشور ما حمله و شهرها و روستاهای مرزی ما را یکی پس از دیگری اشغال کرد.

فرمانده سپاه نینوا گلستان افزود: علی رغم پیشروی دشمن و حمایت همه جانبه دیگر کشورها از بعثی ها، جوانان غیور این کشور توانستند بعد از 19 ماه تلاش و مقاومت بخش وسیعی از سرزمین های اشغال شده را پس بگیرند و امروز 40 سال از آن واقعه باشکوه می گذرد.

ملک شاهکویی اضافه کرد: به مناسبت چهلمین سال آزادسازی خرمشهر، 40 برنامه شاخص و بیش از هزار و 200 برنامه عمومی در سطح پایگاه های مقاومت بسیج، اقشار و محلات گلستان برگزار می شود.

وی اعزام راویان دفاع مقدس به مراسمات و یادواره شهدا، فضا سازی و تبلیغات محیطی در سطح استان، افتتاح خط انتقال آب کشاورزی به روستای زرین گل توسط قرارگاه پشتیبانی، اعزام کلینیک دامپزشکی، دیدار با خانواده شهدای دانش آموز عملیات بیت المقدس، نشست اقتصادی با موضوع فرهنگ کار و تولید، تجلیل از ایثارگران جامعه ورزشی، آغاز ساخت پروژه یادمان شهدا ف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری بیش از 40 برنامه شاخص به مناسبت آزادسازی خرمشهر در گلستان

برگزاری بیش از 40 برنامه شاخص به مناسبت آزادسازی خرمشهر در گلستان