مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 خرداد 1401 ساعت 16:522022-05-23اقتصادي

نیروگاه سیکل ترکیبی سبلان اردبیل بیش از85 درصد پیشرفت فیزیکی دارد


عملیات اجرایی دو واحد بخار نیروگاه سیکل ترکیبی سبلان اردبیل بیش از 85 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و سعی بر این هست که امسال این دو واحد بخار به بهره برداری برسد.

- ، سید محمد اعتماد اعجازی عصر دوشنبه در بازدید از نیروگاه سیکل ترکیبی سبلان اردبیل اظهار کرد: نیروگاه سیکل ترکیبی سبلان اردبیل یکی از مجموعه های مهم تأمین برق در کشور و استان است که برای منطقه در حوزه تولید برق بسیار تأثیر گذار است.

وی با بیان اینکه این نیروگاه نقش اساسی در تولید برق برای استان و کشور داشته، گفت: نیروگاه سیکل ترکیبی سبلان اردبیل شامل 6 واحد گازی و 3 واحد بخار است که در حال حاضر عملیات اجرایی دو واحد بخار نیروگاه سیکل ترکیبی سبلان اردبیل بیش از 85 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و سعی بر این است که امسال این دو واحد بخار به بهره برداری برسد.

فرماندار اردبیل بیان کرد: برنامه ریزی این مجموعه رسیدن به تولید هزار و 440 مگاوات برق است که با بهره برداری از دو واحد بخار نیروگاه تولید برق افزایش می یابد و اشتغالزایی در مجموعه به بالای 200 نفر می رسد.

اعتماد اعجازی افزود: مهمترین مشکل نیروگاه انتقال آب بود که در این زمینه با همکاری شرکت آب فاضلاب و تعیین تخصصی از طرح فاضلاب اردبیل عملیات انتقال به مجموعه نهایی شده و امسال تکمیل می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیروگاه سیکل ترکیبی سبلان اردبیل بیش از85 درصد پیشرفت فیزیکی دارد

نیروگاه سیکل ترکیبی سبلان اردبیل بیش از85 درصد پیشرفت فیزیکی دارد