مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 خرداد 1401 ساعت 16:222022-05-23حوادث

اتصال برق علت آتش سوزی رستوران ریف بود+فیلم


رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز علت آتش سوزی رستوران ریف را اتصال برق عنوان کرد، و گفت: آتش سوزی رستوران در کمتر از سه دقیقه خاموش شد و عوامل عوامل رستوران در حال خدمات دهی به مشتریان خود هستند.

-   ابراهیم قنبری رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز در این رابطه در گفت وگو با خبرنگار فارس، اظهار کرد: بخش کوچکی از این رستوران به دلیل اتصال برق دچار آتش سوزی شد.

وی با بیا اینکه آتش سوزی رستوران در کمتر از سه دقیقه خاموش شد، افزود: پس از اعلام آتش سوزی در این رستوران نیروهای آتش نشانی در حل حاضر شده و آتش را خاموش کردند.

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: تا کنون برآورد خسارتی نشده است و عوامل این رستوران در حال خدمات دهی به مشتریان خود هستند.

قنبری  با تاکید بر اینکه در حال حاضر اولویت ما کمک به حادثه ریزش ساختمان متروپل آبادان است، گفت: تعداد 10 خودروآتش نشانی و 50 نیروی واکنش سریع سازمان آتش نشانی اهواز به همراه تجهیزات آوار بردار و امداد و نجات به آبادان اعزام شدند.

مدیر رستوران ساحلی ریف اهواز نیز در تشریح علت آتش سوزی به خبرنگار فارس در اهواز گفت: طبقه دوم رستوران که دچار آتش سوزی شد هنوز راه اندازی نشده و به نوعی فضای کارگاهی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتصال برق علت آتش سوزی رستوران ریف بود+فیلم

اتصال برق علت آتش سوزی رستوران ریف بود+فیلم