مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 خرداد 1401 ساعت 15:422022-05-23سياسي

نامه بذرپاش به وزرا برای تهیه و ارائه تکالیف و گزارش های عملکردی در موعد مقرر قانونی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، مهرداد بذرپاش طی نامه های جداگانه ای به وزراء و روسای دستگاه های اجرایی، مهمترین تکالیف احصاء شده هر دستگاه از قانون بودجه سال 1401 را به عالی ترین مقام آن، - رییس دیوان محاسبات کشور در نامه ای به وزرا و روسای دستگاه های اجرایی آن ها را مکلف دانسته است تا بر اساس وظایفی که قانون بودجه سال 1401 بر عهده آنان گذاشته، ترتیبی اتخاذ نمایند تا تکالیف و گزارش های عملکردی در موعد مقرر قانونی تهیه و ارائه شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، مهرداد بذرپاش طی نامه های جداگانه ای به وزراء و روسای دستگاه های اجرایی، مهمترین تکالیف احصاء شده هر دستگاه از قانون بودجه سال 1401 را به عالی ترین مقام آن، یادآور شد.

این اقدام مبتکرانه رییس کل دیوان محاسبات کشور در راستای وظایف قانونی و سیاست پیشگیری به جای مچ گیری و راهبرد نظارت مستمر از طریق گزارش های تفریغ دو ماهه بر اجرای قانون بودجه و با هدف کمک به دستگاه های اجرایی جهت انجام صحیح و به موقع وظایف اعمال شده است.

بذرپاش در این نامه ها، وزارتخانه ها، دستگاه های اجرایی، کلیه واحد های تابعه و زیرمجموعه آن ها را مکلف دانسته است تا براساس وظایفی که قانون بودجه سال 1401 برعهده آنان گذاشته، ترتیبی اتخاذ نمایند تا تکالیف و گزارش های عملکردی در موعد مقرر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نامه بذرپاش به وزرا برای تهیه و ارائه تکالیف و گزارش های عملکردی در موعد مقرر قانونی

نامه بذرپاش به وزرا برای تهیه و ارائه تکالیف و گزارش های عملکردی در موعد مقرر قانونی