مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 خرداد 1401 ساعت 15:322022-05-23سياسي

نهضت روایت گری و جهاد تبیین تقویت شود


ما امروز در کشور به تقویت نهضت روایت گری و جهاد تبیین در آگاه سازی نسل آینده نیاز داریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، غلام عسگر کریمیان عصر دوشنبه در مراسم تجلیل از برگزیدگان یازدهمین دوره جایزه ادبی یوسف در اردبیل اظهار کرد: ما امروز درگیری تمام عیاری را با دشمنان در عرصه های مختلف شاهد هستیم و در این نبرد سهمگین شایسته است عرصه جهاد تبیین با تلاش اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه مورد توجه و تقویت قرار گیرد.

وی نقشه راه ترسیمی در این حوزه را اقدام گام به گام در تبیین دستاوردهای دوران دفاع مقدس و پیروزی های به دست آمده در این جنگ نابرابر اعلام کرد و گفت: باید از حرکت ها و اقدامات جزیره ای و گسسته پرهیز کرده و زمینه یک روشنگری واقعی را در حوزه دفاع مقدس فراهم کنیم.

فرمانده دوران دفاع مقدس ابعاد عملیات غرورآفرین بیت المقدس را یادآور شد و تصریح کرد: در جنگی که صدام به نیابت از غرب آغاز کرد سعی داشت تا جمهوری اسلامی ایران را به زانو درآورند در حالی که امروز خود آنها در برابر عظمت این ملت به زانو درآمدند.

کریمیان افزود: فتح خرمشهر ابعاد گسترده و دور از چشم بسیاری داشته که هنوز تبیین و تشریح نشده و شایسته است مقاومت مردم خرمشهر و دلاوری های رزمندگان اسلام در فتح الفتوح ماندگار به شایستگی بازگو شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نهضت روایت گری و جهاد تبیین تقویت شود

نهضت روایت گری و جهاد تبیین تقویت شود