مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 خرداد 1401 ساعت 15:222022-05-23حوادث

قاچاق سوخت توسط اتوبوس های مسافربری در اصفهان چالش جدی است


قاچاق سوخت توسط اتوبوس های مسافربری استان اصفهان چالش جدی است که باید ساماندهی شود.

- سرهنگ اصغر زارع ظهر دوشنبه در نشست مشترک با مسئولان حمل و نقل و راهداری و انجمن های صنفی حمل و نقل مسافران استان اصفهان که با موضوع ارتقای ایمنی تردد و کاهش حوادث حمل و نقل مسافربری ایمنی برگزار شد، اظهار داشت: دوره های آموزشی برگزار شده در زمینه ارتقای ایمنی برای رانندگان اتوبوس بین شهری در استان اصفهان در سال گذشته منجر به رعایت بیشتر ایمنی و در نهایت کاهش تخلفات شد.

وی با بیان اینکه سال گذشته در استان اصفهان در زمینه تصادفات ناوگان حمل ونقل مسافر شرایط خوبی را نداشتیم، افزود: نباید این حوادث در استان تکرار شود هر چند در برخی از تصادفات رانندگان اتوبوس مقصر نبودند اما بار روانی زیادی برای جامعه ندارد.

رییس پلیس راه استان اصفهان با بیان اینکه با توجه به بهبود وضعیت شیوع کرونا شاهد افزایش مسافرت ها هستیم، گفت: از سوی دیگر 14 و 15 خرداد، راهپیمایی اربعین و تعطیلی مدارس و افزایش مسافرت ها نزدیک است و باید برای ارتقای ایمنی اتوبوس ها برنامه ریزی جدی داشته باشیم.

حمل سوخت قاچاق توسط اتوبوس های مسافربری در حال انجام است وی با بیان اینکه حمل سوخت قاچاق توسط اتوبوس های مسافربری در حال انجام است، اضافه کرد: این امر بسیار خطرناک است و باید نظا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قاچاق سوخت توسط اتوبوس های مسافربری در اصفهان چالش جدی است

قاچاق سوخت توسط اتوبوس های مسافربری در اصفهان چالش جدی است