مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 خرداد 1401 ساعت 15:172022-05-23سياسي

انبار زاغه و مهمات ارتش و میدان تیر جا به جا می شود/ ارتش خادم ملت است


فرمانده تیپ 216 مستقل زرهی زنجان در زمینه جابه به جایی پادگان گفت: قراری بر جا به جایی پادگان نداریم و فقط انبار زاغه و مهمات و میدان تیر منقتل خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، جلال صالحی، فرمانده تیپ 216 مستقل زرهی زنجان ظهر امروز در نشست خبری با خبرنگاران اظهار کرد: با پیروزی انقلاب اسلامی ایران منافع بلوک غرب و شرق به خطر افتاد و به همین خاطر استکبار دشمنی خود را علیه ملت ایران آغاز کرد.

وی با اشاره به اینکه خرمشهر یکی از شهرهای استراتژیک کشور بود، گفت: با رشادت رزمندگان ارتش و سپاه این شهر پس از 575 روز در یک عملیات موفق که در جنگ های مختلف بی سابقه بوده، آزاد شد.

فرمانده تیپ 216 مستقل زرهی زنجان با اشاره به حضور پر رنگ ارتش در دوران دفاع مقدس گفت: خدمات ارتش در طول 43 سال عمر انقلاب ثابت شده و نیروهای ارتش پیوسته از دستاوردهای انقلاب دفاع کرده اند.

صالحی با اشاره به نقش موثر ارتش در دفاع مقدس و با اشاره به تقدیم 48 هزار شهید ارتشی در دوران دفاع مقدس گفت: درست است که تعداد شهدا زیاد بود، اما در برخی از عملیات ها تلفات زیادی به دشمن وارد شد که نمونه آن عملیات بیت المقدس است.

وی در ادامه به پیشرفت های ارتش پس از پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: در این مدت به تجهیزات و قدرت نظامی دست یافته ایم که در نوع خود بی نظیر اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انبار زاغه و مهمات ارتش و میدان تیر جا به جا می شود/ ارتش خادم ملت است

انبار زاغه و مهمات ارتش و میدان تیر جا به جا می شود/ ارتش خادم ملت است