مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 خرداد 1401 ساعت 14:472022-05-23فرهنگي

هشتمین شماره «تجربه» با گفتگوی داریوش آشوری منتشر شد


شماره هشتمِ دوره جدید مجله «تجربه» با گفتگو با داریوش آشوری نویسنده، زبان شناس و مترجم ایرانی و صفحاتی به یاد محمدعلی اسلامی ندوشن منتشر شد.

- ، شماره هشتمِ دوره ی جدید مجله تجربه با تصویر جلدی از داریوش آشوری نویسنده، زبان شناس و مترجم ایرانی و صفحاتی به یادِ محمدعلی اسلامی ندوشن منتشر شد.

در این شماره در بخش چهره ی ماه می خوانیم: یادنامه ی محمدعلی اسلامی ندوشن با آثار و گفتاری از حسن میرعابدینی، محمد دهقانی، سعید رضوانی، آرزو شهبازی، سعید برآبادی، سینا علیپور، فریدون مجلسی، مهری بهفر، مریم مشرف، محمد صادقی و امیر یوسفی.

در بخش ادبیات، پرونده ای به مناسبت انتشار ترجمه ی تازه ای از رمان شیل همت و مروری بر کارنامه ی این نویسنده با مطالبی از آنه دیه بل، ایمان عظیمی، امیرعلی مالکی و گفت وگو با محمود گودرزی مترجمِ کتابِ شاهین مالت / گفت وگو با مهدی افروزمنش درباره ی رمان تازه منتشرشده اش پشت خط / گفت وگو با مهدی غبرایی به انگیزه ی انتشار کتابِ اول شخصِ مفرد نوشته ی هاروکی موراکامی منتشر شده است.

در بخش کتابخانه، گفت وگو با شهین باطنی و فاطمه محمدی به انگیزه ی انتشار آخرین کتابِ زنده یاد باطنی به نامِ درد و یادداشتی برای معرفی کتاب / گفت وگو با تورج اتابکی (پژوهش گرِ ارشد در پژوهشکده ی بین المللی تاریخِ اجتماعی آمستردام) من


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشتمین شماره «تجربه» با گفتگوی داریوش آشوری منتشر شد

هشتمین شماره «تجربه» با گفتگوی داریوش آشوری منتشر شد