مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 خرداد 1401 ساعت 14:472022-05-23اقتصادي

افتتاح مرکز فیزیوتراپی و نوزادان بیمارستان شهید چمران ساوه


در مراسمی با حضور جمعی از مسئولان استان و شهرستان، مرکز فیزیوتراپی و بخش نوزادان بیمارستان تأمین اجتماعی شهید چمران ساوه به بهره برداری رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساوه، بعد از ظهر امروز در مراسمی با حضور جمعی از مسئولان استان و شهرستان، مرکز فیزیوتراپی و بخش نوزادان بیمارستان تأمین اجتماعی شهید چمران ساوه به بهره برداری رسید.

سرپرست بیمارستان شهید چمران ساوه در حاشیه این دو افتتاح گفت: مرکز فیزیوتراپی بیمارستان تأمین اجتماعی ساوه در 232 مترمربع وسعت با اعتباری بالغ بر 430 میلیون تومان و با 8 کابین به بهره برداری رسیده است.

مهسا صابری افزود: بخش نوزادان این بیمارستان نیز در وسعت 244 مترمربع ایجاد شده که برای ایجاد آن که 8 تخت ظرفیت دارد اما در حال حاضر 6 تخت جانمایی گردیده 450 میلیون تومان اعتبار صرف شده است.

وی با بیان اینکه در آینده نیز برنامه هایی برای توسعه بیمارستان در دست داریم گفت: در سال جاری ایجاد کلینیک تخصصی با مساحت سه هزار و 200 مترمربع، انبار دارویی و آشپزخانه را در دستور کار داریم که امیدواریم به سرانجام برسد.

سرپرست بیمارستان شهید چمران ساوه تصریح کرد: راه اندازی کلینیک جراحی پلاستیک و زیبایی و درمان و همچنین راه اندازی نوار عصب عضله و مغز از مهمترین برنامه های این مرکز طی 2 ماه ابتدایی سال جاری بوده اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح مرکز فیزیوتراپی و نوزادان بیمارستان شهید چمران ساوه

افتتاح مرکز فیزیوتراپی و نوزادان بیمارستان شهید چمران ساوه