مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 خرداد 1401 ساعت 14:472022-05-23سياسي

آمادگی ایران برای سرمایه گذاری بلغارستان و توسعه هر چه بیشتر مناسبات


معاون سیاسی وزیر امور خارجه در دیدار همتای بلغارستانی خود از آمادگی جمهوری اسلامی ایران برای سرمایه گذاری بلغارستان در ایران و همچنین توسعه بیشتر مناسبات با این کشور خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، علی باقری معاون سیاسی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در دیدار خانم ولیسلاوا پترووا معاون وزیر امور خارجه بلغارستان و هیأت همراه با تأکید بر اراده دولت جمهوری اسلامی ایران در زمینه توسعه بیشتر مناسبات با بلغارستان به ویژه در حوزه اقتصاد و تجارت افزود: هرگونه مشکل یا مانع در این خصوص باید با تلاش متقابل هر دو کشور و به خصوص با پیگیری وزارتخانه های امور خارجه برطرف شود.

معاون سیاسی وزارت امور خارجه با اشاره به جایگاه سنتی مناسبات و سابقه همکاری های دو کشور، آمادگی جمهوری اسلامی ایران متناسب با امکانات و ظرفیت های موجود و نیز پذیرش سرمایه گذاری آن کشور در ایران برای ارتقای سطح همکاری های تخصصی را مورد تأکید قرار داد.

طرفین در این دیدار ضمن مرور تحولات منطقه ای و بین المللی بر لزوم رایزنی مستمر و تبادل تجربیات متقابل در زمینه های مختلف از جمله مسائل و پیامدهای ناشی از پذیرش مهاجران و پناهندگان تأکید کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی ایران برای سرمایه گذاری بلغارستان و توسعه هر چه بیشتر مناسبات

آمادگی ایران برای سرمایه گذاری بلغارستان و توسعه هر چه بیشتر مناسبات