مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 خرداد 1401 ساعت 14:272022-05-23بين الملل

رییس دفتر نخست وزیر رژیم صهیونیستی هم استعفا کرد


در ادامه روند جدایی شخصیت‎ های سیاسی و حزبی از کابینه ائتلافی نفتالی بنت، امروز دوشنبه رییس دفتر وی نیز از سمت خود استعفا داد.

- به نقل از اسپوتنیک، منابع صهیونیستی ظهر امروز دوشنبه از استعفای تال گان تزوی رییس دفتر نخست وزیر رژیم صهیونیستی خبر دادند.

گان تزوی از نزدیک ترین افراد به نفتالی بنت نخست وزیر رژیم صهیونیستی محسوب می شود که در یک دهه اخیر از زمان ورود وی به عرصه سیاسی در کنارش حضور داشته است.

گان تزوی پیش از انتخاب به عنوان رییس دفتر نخست وزیری، در سمت های متعددی حضور داشت و در جریان مذاکرات تشکیل ائتلاف حاکم به ریاست نفتالی بنت، حضوری فعالانه داشت.

نفتالی بنت نخست وزیر رژیم صهیونیستی نیز در واکنش به استعفای نزدیک ترین مشاورش، در پیامی توییتری از وی تقدیر به عمل آورد.

استعفای گان تزوی از حضور در دفتر نخست وزیر رژیم صهیونیستی، تنها 10 روز پس از استعفای شمریت مییر مشاور سیاسی نفتالی بنت رخ داده است.

منابع صهیونیستی با اشاره به اختلافات میان گان تزوی و شمریت مییر عنوان کردند که روابط میان این دو هرگز خوب نبود اما با استعفای هر دوی آنها، به نظر می رسد نفتالی بنت به طور جدی تلاش دارد وضعیت کابینه ائتلافی را از بحرانی که گریبانگیرش شده خارج کند و از فروپاشی کابینه جلوگیری کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس دفتر نخست وزیر رژیم صهیونیستی هم استعفا کرد

رییس دفتر نخست وزیر رژیم صهیونیستی هم استعفا کرد