مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 خرداد 1401 ساعت 14:222022-05-23سياسي

تدوین توصیه نامه عفاف و حجاب در وزارت علوم


جلسه مشترک ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور و مسئولین معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در خصوص پیگیری موضوعات عفاف و حجاب برگزار شد.

- به نقل از معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم؛ جلسه مشترک ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور و مسئولین معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در خصوص پیگیری موضوعات عفاف و حجاب برگزار شد.

این جلسه با حضور دکتر جعفرپور، قائم مقام معاونت فرهنگی و دبیر شورای امر به معروف و نهی از منکر وزارت علوم، حجت الاسلام و المسلمین فتحی دبیر اجرایی قرارگاه 21 تیر ستاد امر به معروف کشور، دکتر عبدخدایی مشاور امور بانوان معاونت فرهنگی و مسئول عفاف و حجاب معاونت فرهنگی و سایر مدیران و کارشناسان معاونت فرهنگی و اجتماعی برگزار شد.

در این جلسه حجت الاسلام و المسلمین فتحی با تبیین و تشریح سیاست های ستاد امر به معروف کشور در خصوص طرح ویژه عفاف و حجاب، نسبت به پیگیری دستورالعمل شاخص ها تاکید کرد.

در ادامه دکتر جعفرپور با اشاره به توصیه نامه عفاف و حجاب که در معاونت فرهنگی تدوین شده، اهتمام جدی متولیان فرهنگی و اجتماعی در حفظ موازین شرعی و اخلاقی را خواستار شد.

همچنین خانم دکتر عبدخدایی به بیان اقدامات و عملکرد وزارت علوم در حوزه عفاف و حجاب پرداخت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تدوین توصیه نامه عفاف و حجاب در وزارت علوم

تدوین توصیه نامه عفاف و حجاب در وزارت علوم