مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 خرداد 1401 ساعت 14:122022-05-23ورزشي

هشدار نسبت به افزایش طلاق و کاهش ازدواج در مازندران


از سال90 تاکنون شاهد افزایش 55 درصدی طلاق و کاهش 40 درصدی ازدواج در مازندران بودیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، حجت الاسلام محمدصادق اکبری در جلسه شورای اجتماعی استان اظهار کرد: همه ما به عنوان خدمت گزار مردم، مسوولیت شرعی و قانونی داریم نسبت به انجام اقدامات پیشگیرانه اقدام کنیم و با یک برنامه عملیاتی مانع ازبروز  بسیاری از آسیب های اجتماعی شویم.

وی با ابراز تاسف از افزایش آمار برخی آسیب های اجتماعی در چند سال اخیر، گفت: از سال 1390 تاکنون شاهد افزایش 55 درصدی آمار طلاق و کاهش بیش از 40 درصدی ازدواج  در استان بودیم و باید در جهت رفع این آسیب که موجب تشکیل بسیاری از پرونده ها و تحمیل هزینه سنگین به مردم و دولت می شود، برنامه ریزی و اقدام موثر صورت گیرد.

 رییس کل دادگستری استان مازندران تصریح کرد: همه دستگاه های مرتبط اعم از بهزیستی، آموزش وپرورش، ورزش وجوانان، معاونت اجتماعی استانداری و سایر باید پای کار بیایند و با برنامه های جامع عملیاتی از فرصت ها استفاده کرده  و نسبت به کاهش آسیب های اجتماعی اقدام عاجل کنند.

  اکبری،خانه، مدرسه و جامعه  راسه ضلع اصلی فرآیند آموزش و پرورش  عنوان کرد و گفت: همکاری این سه نهاد در تعلیم و تربیت نسل آینده ،پیشگیری ازآسیب های اجتماعی ،جلوگیری ازفرهنگ سازی برخی انحرافات اجتماعی و کم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار نسبت به افزایش طلاق و کاهش ازدواج در مازندران

هشدار نسبت به افزایش طلاق و کاهش ازدواج در مازندران