مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 خرداد 1401 ساعت 13:522022-05-23بين الملل

آمریکا سپاه را از لیست سیاه حذف می کند اما تحریم های آن را حفظ می کند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، روزنامه تهران تایمز در سرمقاله امروز خود نوشت که وضعیت فعلی مذاکرات برچیدن تحریم ها نشان می دهد که توپ در زمین واشنگتن است و بدون تصمیم سیاسی کاخ سفید، - به گفته مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا، اروپا بسته ای پیشنهادی را آماده کرده است که بر اساس آن آمریکا با حذف نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از لیست سیاه خود موافق است، اما تحریم ها علیه این سازمان را حفظ می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، روزنامه تهران تایمز در سرمقاله امروز خود نوشت که وضعیت فعلی مذاکرات برچیدن تحریم ها نشان می دهد که توپ در زمین واشنگتن است و بدون تصمیم سیاسی کاخ سفید، رسیدن به توافق دور از انتظار خواهد بود.

از سفر انریکه مورا مذاکره کننده ارشد اتحادیه اروپا در مذاکرات وین، در روز 10 مه (20 اردیبهشت) به تهران که به ابتکار جوزف بورل مسئول سیاست خارجی این اتحادیه انجام شد، به عنوان آخرین تلاش برای احیای این توافق یاد شد.

بورل ضمن ترسیم اهداف این دیدار، سفر مورا را به تهران را راهی برای خروج از بن بست مذاکرات عنوان کرد.

به گفته مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا، اروپا بسته ای پیشنهادی را آماده کرده است که بر اساس آن آمریکا با حذف نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از لیست سیاه خود موافق است، اما تحریم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمریکا سپاه را از لیست سیاه حذف می کند اما تحریم های آن را حفظ می کند

آمریکا سپاه را از لیست سیاه حذف می کند اما تحریم های آن را حفظ می کند